
Volkswagen T3
Siin lehel anname blogipostituste teel ülevaate Volkswagen T3 bussi renoveerimisest. Meie buss on originaalis 8-kohaline Saksa sõjaväe buss, mille ehitame ümber matkabussiks.
-
Keevitustööde lõpetamine
Aeg oli seal maal, et tuli hakata otsi kokku tõmbama keevitustöödega. Siin postituses tuleb juttu ja pilte siit ja sealt, kuidas viimased roostes kohad selle masina juures saavad värskema ilme. Viimaks koorime bussi kere täitsa …
-
Parempoolse B-piilari, esitiibade ja põrandaplekkide taastamine
See postitus tuleb peale pikemat pausi, sest millegipärast seadsime enda jaoks eesmärgi lõpetada 2022. aastaga selle roheussi keretööd. See tähendas, et keevitustööd peaksid olema lõpetatud suve lõpuks, et saaksime hiljemalt sügisel bussi toimetada värvija kätte. …
Parempoolse B-piilari, esitiibade ja põrandaplekkide taastamine Loe edasi »
-
Vasaku külje taastamine
2021 aasta septembris alustasin bussi vasakpoolse külje lahti harutamist. Enne tööga alustamist oli kindlalt teada, et paigaldada on tarvis uus välimine küljekarp, küljepaneelile keevitada uus alumine serv ning ehitada B piilari alumine ots uuesti üles. …
-
Vasakpoolse tagumise nurga ja rattakoopa korrastamine
Aprilli keskel leidsin, et oli paras aeg võtta ette bussi vasak rattakoobas ja nurk. Eelnevalt tehtud inspekteerimise järgi võis arvata, et ees ootavad väga sarnased tööd, mis olin teinud juba teisel küljel. Mõni koht võib …
Vasakpoolse tagumise nurga ja rattakoopa korrastamine Loe edasi »
-
Natuke kergemat keevitamist, põhjaaluse puhastamine ja muud nokitsemised
Tagapaneeli taastamine Enne vasakpoolse tagumise nurga juurde suundimist, otsustasin vahelduseks tehe korda bussi tagumise paneeli (VW kood 251 813 193 H). Seal vajas natuke sirgestamist stangest alla poole jääv plekk ning paaris kohas tuli teha …
Natuke kergemat keevitamist, põhjaaluse puhastamine ja muud nokitsemised Loe edasi »
-
Parempoolse tagumise nurga korrastamine 2/2
C-piilar Järgev operatsioon näis selle nurga taastamise juures kindlasti kõige keerukam. Alumine serv C-piilarist (VW kood 251 809 354) oli rooste poolt praktiliselt täiesti hävitatud, mistõttu uue detaili valmistamisel oli aluseks võtta vaid pildid uuest …
-
Parempoolse tagumise nurga korrastamine 1/2
Buss on nüüd ilusti kuivas garaažis ning aeg oli paras teha algust tõsisemate töödega. 29. novembri õhtul alustasin esimeste tükkide välja lõikamise ja lahti puurimisega. Kuivõrd tagumise tiivakaare väljavahetamise vajadus oli enam kui kindel, ei …
-
Edasised plaanid ja ettevalmistamine keretöödeks
Buss on nüüd mõned päevad kodus olnud ning oleme pidanud plaani, kuidas ja millises järjekorras tegutseda edasi. Esimese asjana võtsin ühe nädalavahetuse kere seisukorra põhjalikumaks uurimiseks. Eesmärk oli saada esmane ettekujutus, millised detailid lähevad kindlasti …
Edasised plaanid ja ettevalmistamine keretöödeks Loe edasi »
-
Sobiva bussi otsimine
Esimesed mõtted või ettekujutus, et tulevikus võiks omada VW väikebussi, tekkis ilmselt 2019. aasta sügisel. Esialgu vaatasin T4 ja T5 kerega California busse. T4 bussidel tundus iseenesest kõik vajalik paigas, kuid miski selle mudeli juures …
Viimased kommentaarid
Thanks for your blog, nice to read. Do not stop.